«Viktig» å være fresh på stranda?

Heisann! Nå nærmer det seg avreise, og jeg sitte på skolen. Siste skoledag for i år! Eksamene gjenstår, men den neste uka skal vi bare kose oss. Hvis det er noe jeg virkelig misliker, er det å sminke meg i “syden”. Det blir fort litt svette, kommer vann gjennom bading og støv fra tørr sand. Å gå uten sminke er selvfølgelig et alternativ, men det er ikke noe digg å føle seg ufresh på kjærestetur… Derfor hadde jeg en liten “velværedag” i går der jeg fikset bryn og vipper. Så lite skal til for at jeg skal føle meg super-pen uten sminke.

Bilde fra gårsdagens innlegg med smike på;

Bilde fra i dag uten sminke:

Vippene er det svigerinna mi som legger. Brynene ordner jeg selv med utstyr fra RefectoCil. Jeg kjøper dem på blivakker.no her. Jeg bruker fargene “naturlig brun”, “sort” og “grafittgrå” i en blanding på brynene. Når jeg ikke har vippeextensions, bruker jeg fargen sort på vippene. En del av produktene er allerede nedpriset, og med koden BVH20EAO får dere 10% ekstra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg