Sommer/ferie = tørr hud og slitt hår? 3 gode tips!

Nå er det bare to dager til vi drar til Egypt! Og det er ingen hemmelighet at sol, saltvann og høyere luftfuktighet tørker ut, og sliter på, både hud og hår. Her kommer mine tre beste tips for å unngå nettopp dette;

1. Hårkur er virkelig gull nå mot sommeren. Velg en skikkelig kur uten silikon og “dritt”. Nå som jeg drar på tur, har jeg med miniversjonen av mine favoritter:

Joico K-pak; intense hydrator og deep penetrating reconstructor

 

2. Gode hudpleieprodukter. Dette er et punkt jeg tidligere har vært dårlig på. Men etter søstera mi begynte på hudpleielinja, ble jeg også “nødt til” å ta tak. Jeg har faktisk merket god bedring etter jeg begynte med disse rensene og vanlig ansiktsmaske. Ja, det er fremdeles urenheter… Men det går mye raskere bort, er mindre og ikke like “hissig”.

Søstra mi har kjøpt alle produktene. Men hudkremen finnes på blivakker.no (her). Med koden BVH20EAO får dere 10% rabatt på alt fra blivakker!

 

3. Solkrem er også utrolig viktig. Ikke bare for å unngå å bli brent, men også for å unngå rynker og farlig stråling!  Dessuten er aftersun kjekt både for å lindre brent hud, og for å tilføre fuktighet til huden. Jeg bruker disse kremene fra Piz Buin;

Tan & protect, After sun & Moisturising.

 

Et lite ekstratips: en god CC- cream som denne lar huden puste mye bedre enn en tung foundation!

Denne finnes også på blivakker.no her! Fremdeles 10% med rabattkode BVH20EAO.

 

Håper alle har en fin 1. mai! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg