Månedens adventskalender- tips #2

Jeg fortsetter å komme med tips til adventskalender- gaver til barn! Jeg kjøper, som sagt, inn litt hver måned. Så når desember kommer, er ikke dette med kalender et stort ork og pengesluk!

Denne måneden har jeg kjøpt en matboks og sokker! Praktiske ting som jeg hadde kjøpt uansett. Sokkene er av ull, og kostet 19kr. Matboksen fant jeg på salg til 29kr, så jeg bestilte den samtidig som jeg bestilte noe uteklær til Krister!

 

Penger brukt på adventskalender hittil;

Lyslenke: 5kr

Hobbypakke: 5kr

Ullsokker: 20kr

Matboks: 30kr

Til sammen: 60kr

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg