Måneden som gikk: februar

Januar, NEI! Februar har vært en hektisk måned! Faktisk så har den gått så raskt at jeg startet dette innlegget med å skrive januar uten å engang tenke over at det var noe som ikke stemte! Så her kommer februar sitt “Måneden som gikk”- innlegg!

Månedens opptur var, uten tvil, vinterferien! Den uka gikk kjempefort, jeg fikk nesten ikke gjort noen ting, og jeg aner ikke hvor den tiden ble av! Men jeg fikk en god del søvn, fikk vært med venner og familie, skrev en del skolearbeid og fikk dermed kommet meg litt mer “frampå”. Det trengtes i denne hektiske praksisperioden for å si det slik. Dessuten ble jeg tante den uka! Til en nydelig, liten prins <3

 

Månedens nedtur tror jeg må være alt stresset rundt praksisperioden. Det er utrolig mye jobb! Vi starter tidlig og er ferdig sent. Dette gjør hverdagen til meg og Krister veldig uvanlig. Vi får mye mindre tid sammen, morgenene er preget av litt stress, og kveldene er preget av at vi begge er slitne. Dessuten går det i ett med både undervisning, evaluering, planlegging og inntrykk når jeg er på skolen. Misforstå meg rett, det er kjempegøy med praksis, bare utrolig slitsomt.

Månedens gullkorn: Jeg og Krister var på badet for å pusse tennene. Etterpå tullet vi bare litt, også kom jeg borti øret hans samtidig som vi lo og hadde det gøy. Da utbrøt treåring “ÅHH! seriøøøøøøst mamma?! Du kan ikke bare ta meg på øret. Det er privat!“. Hahaha! Jeg holdt på å lo så jeg tissa på meg!

Månedens strikkeprodukt må være denne pene romperen som jeg skrev om i dette innlegget. Skikkelig kjappstrikka og pen!

Månedens kjøp er helt klart den nydelige dressen som jeg kjøpte til Krister fra Name It!

 

Håper dere har hatt en fin måned!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg