Kleskaos, savn og reise til egypt

Hei igjen! Begynner å bli lenge mellom hver gang jeg skriver her inne. Blogg, for min del, er desverre ikke førsteprioritet. Så da må det nesten bli slik. Jeg digger å skrive, og elsker å komme i kontakt med nye mennesker. Derfor velger jeg å fortsette, selv om at det ofte blir lenge mellom hvert innlegg. Synes dere det blir lite av oss her, kan dere gjerne følge @supermammaer på snapchat! Der snapper jeg fast hver mandag, og vi har nye tema hver uke.

Nå har jeg bare en skoledag igjen, før jeg og Mathias reiser til Egypt på fredag! Helt sykt… Jeg gleder meg utrolig mye. Dette blir fantastisk! Vi har ikke lagt noe særlig til planer, men vi skal bo på all inclusive hotel. Dermed trenger det ikke å bli spesielt dyrt for mat, så vi kan bruke litt på opplevelser 🙂 Pakkingen er allerede godt i gang, for denne uka blir travel. Vi reiser fredags morgen, etter Krister er levert i barnehagen. Da må grønnsakshagen være ferdig, huset være ryddet og noe skolearbeid være levert.

Med pakking og rydding, kommer også rot og kaos… Her ble det totalt kleskaos, da jeg har unngått klesvask ei stund. Dessuten måtte Krister opp i størrelse nå, og han må jo også ha med seg klær når han skal være til pappaen sin ei hel uke!

Egypt blir helt topp, men savnet etter (den lille) gutten min blir nok stort. Jeg fikk skikkelig kjenne på det i påska, da han var borte i 4 dager. Vanligvis er jeg sammen med han over 90% av måneden, men nå skal han altså være borte fra meg i hele 8 dager. Dessuten går jeg med en liten klomp i magen med tanke på at han skal begynne å være annenhver helg til pappaen nå i mai. Det er sikkert godt for oss begge, men altså: mammahjertet blør etter et par dager vekk fra gullgutten <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg