Hjernerystelse, bursdag og giveaway!

Reklame | cg.no

Heisann! Nå er det utrolig lenge siden sist jeg skrev noe her inne- over 20 dager siden! Dermed har det selvfølgelig også skjedd mye.

Siden sist har jeg:

  • Vært på jentetur og sett musikalen “the sound of music” med bestevenninna mi
  • Hatt Krister hjemme med over 40 i feber og ørebetennelse ei uke
  • Sortert strikkeutstyret mitt- haha!
  • Blitt 21 år (!)
  • Malt en del hjemme hos Mathias
  • Vært på visninger til hus (nei, det blir ikke nytt enda!)
  • Fått hjernerystelse…

Tenkte dere kunne få en kort oppdatering nå i dag, så vil jeg gå inn på en del av punktene etter hvert framover. Det er mye som skjer for tiden med både skole, jobb og familieliv.. så vær tålmodig med meg 🙂

Siden dette (faktisk) er innlegg nummer 100 her inne så vil jeg gi ut en ny kopp på facebook- siden min (Uperfekta). Det er den på bildet over, og er fra cg.no! Blogges i morgen 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg