Her kjøper jeg Kahlervaser

Reklame | Bakeren og Kokken

Noe jeg har fått overraskende mange spørsmål om, er hvor jeg kjøper Kahlervaser. De fås jo kjøpt utrolig mange steder! Kanskje får jeg spørsmålet fordi dere vet at vi ikke har spesielt god råd. Hehe! Jeg kjøper i alle fall Kahlervaser hos Bakeren og Kokken. De har godt utvalg, og ofte gode tilbud.

Tre små vaser her

Stor vase her

Liten vase her

 

Kahlervasene er aldeles nydelige! – Og jeg ønsker meg selvfølgelig flere.. Spesielt nå som vi har fått ny kommode hjemme hos Mathias!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg