Gave til den nyfødte prinsen

På søndag så viste jeg dere hva Krister hadde kjøpt i nyfødt- gave til søskenbarnet sitt. Jeg og Mathias har selvfølgelig også kjøpt, og strikket, litt til den lille. Så det tenkte jeg å vise dere i dag!

Alle klærne til den lille prinsen!

Jeg elsker uteklærne fra Reima . Balaclavaen er finner du her. Romperen har jeg strikket selv. Innlegg om den finner dere her.

Buksa på bildet over er strikket etter eget hode, og sokkene er strikket etter denne oppskriften. Men å strikke fletter- det kan jeg altså ikke! Bodyen er en ullbody fra Name It . Den er kjøpt i butikk på Levanger.

Av inneklær så digger jeg klærne fra Name It . Den tynne ullbuksa på bildet finner dere her. Bodyen er også fra Name It, men er kjøpt i butikk.

 

Hva kjøper/lager dere til nyfødte?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg