Fødselsgave fra en treåring

Heisann! Som jeg så vidt nevnte i et tidligere innlegg, så har jeg blitt tante! Det innebærer også at Krister har fått seg et lite søskenbarn. Selv om at det er broren til Mathias som har blitt far, så er det fremdeles Krister sitt søskenbarn. På lik linje med om det hadde vært min bror som hadde fått barn.

Vi fikk vite om graviditeten relativt tidlig, og Krister har gledet seg enormt! Etter hvert som månedene har gått, så har han fått kjøpt inn til en liten gave til babyen helt selv! (med mine penger, såklart):

Plutselig en dag i høst, når vi var på butikken, ville han vise meg noe. Han dro meg bort til garn- avdelingen i dagligvarebutikken, og spurte om jeg ikke kunne strikke sokker til babyen. Selvfølgelig kunne jeg det! Og Krister fikk da velge farger. Av det garnet så ble det både sokker og votter!

 

Klærne fant han på Hennes og Mauritz! Det var også tilfeldig, da vi egentlig var der for å kjøpe undertøy til meg. Giraffen er fra Jysk, og ble kjøpt da vi kjøpte hylla i gangen.

 

Altså.. hvor søtt er det ikke at treåringen faktisk tenker så mye på babyen, og også vil kjøpe gaver til den?! <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg