Endelig en måte å slippe slitt hår på!

Reklame | Thehairknotshop

Heihei! I dag vil jeg tipse dere om et produkt jeg nylig kom over!
Jeg har alltid brukt “valige” hårstrikk, og dermed alltid hatt ei slitt linje over håret der strikket vanligvis går. Dette så jeg meg lei av, og kjøpte meg spiralformede gummihårstrikk. Du vet- de man får kjøpt på H&M, Europris, Nille og så videre… Funket sikkert fint mot slitt hår det, problemet var bare at de gled ut og ødela frisyren superraskt.

Jaja, tenkte jeg, må vell bare ta selvkritikk for det. Handler man på “billigbutikker” så får man kvaliteten deretter. Derfor gikk jeg til nærmeste frisørsalong og kjøpte knalldyre hårstrikk. Kun 2 stk var det også. Alt for å unngå dette slitte skillet i håret. Men neida, disse gled ut igjen de også. Skulle de holde måtte det sitte stramt, og da ble håret likså slitt.

Så kom jeg over nettsiden The hair knot shop. Altså, disse strikkene er bare helt fantastiske. Ikke bare sliter de MYE mindre på håret, men de holder seg også i håret uten å skli ut. Dessuten er de enkle å få til å sitte, og svært strekkelige så også de med tykt hår kan ha glede av dem.

Min første tanke var rettet mot prisen. Jeg syntes den var alt for høy. Ved nærmere ettertanke ser jeg jo at det er samme pris som jeg betalte i frisørsalongen, bare at her får jeg med 5 stk i steden for 2. Dessuten er det verd det når de fungerer så bra. Jeg er i alle fall superfornøyd, og kommer til å handle flere relativt raskt 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg