Kort oppdatering!

Nå sitter jeg i campingvogna og strikker. Krister har akkurat lagt seg- alt for sent. Og de andre er på kroa og tar seg en pils- helt perfekt stillhet.

Dagen i dag har vært lang. Vi startet med å sovne av, fortsatte med langdag i barnehagene våre, og avsluttet her. 2 timer hjemmefra. Barna på jobb har vært i dårlig humør i dag, og Krister har vært i dårlig humør i dag. Altså en helt vanlig fredag..

I frykt for at dette så svært negativt ut, må jeg legge til at jeg koser meg. Det er hektisk, jeg føler meg nyttig, og alt som skjer for tiden er lærerikt. Ting skjer i et enormt tempo- samtidig som at alt «står stille». Skal skrive mer om dette i et innlegg til uken.

Nå skal jeg bare nyte stillheten og strikkingen før de andre kommer tilbake. Da skal vi kose oss skikkelig sammen! Denne helga er vi 3 par og Krister i ei lita campingvogn. Det kan bli intimt og interessant. Både positivt og negativt 🙂

God helg alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg