Måneden som gikk: Januar

Månedens opptur

Månedens opptur må være å se hvor bra alt går. Jeg ligger stort sett på topp 50 på blogg.no. Samtidig får jeg tilbud om mye mer jobb enn jeg kan takke ja til, og den første karakteren på universitet var veldig bra!

Månedens nedtur

Søvnmangel har dessverre preget den siste måneden. Det har ikke vært direkte lite søvn, men sjeldent mer enn 6-7 timer per natt. Derfor skal jeg, i kommende måned, prioritere mer søvn!

Haha, konstant ringer under øynene!

Månedens gullkorn

Med en treåring i hus så kommer det ofte gullkorn! Månedens gullkorn må være da han satt på do, og sa «mamma! Jeg skulle hatt så stor rompe som deg. Da hadde jeg i alle fall ikke falt ned i do!!»

Månedens strikkeprodukt

Denne måneden har jeg strikket mye, men kun ett prosjekt er blitt helt ferdig. Nemlig disse vottene:

Månedens kjøp

Middagstallerkenene fra Rosendahl er absolutt månedens beste kjøp! Jeg har lenge siklet etter disse nydelige tallerknene:

Håper alle har hatt en fin måned! God helg alle sammen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg