«Rebelsk» oppførsel på en onsdag (!)

I dag har vært en veldig merkelig dag.. jeg sto opp med sønnen min fra morgenen, før vi dro til hver vår barnehage. Etter jeg var ferdig på jobb klokken 15.00 så har jeg rett og slett vært alene. Krister er på bursdag til onkelen sin, og Mathias jobber. Så… hva gjør egentlig folk uten barn på hverdager er dagens store spørsmål!

Jeg har nemlig følt meg direkte rebelsk i oppførselen min i dag. Selvfølgelig skulle jeg nok vasket gulv og brettet klær… men neida. Her er det jeg har gjort i dag;

– Sovet i sirka en time. Midt på ettermiddagen !!

– Droppet middagen fordi det er et stort orsk å lage middag til en person… jeg hadde sikkert sultet ihjel om jeg hadde bodd alene. Haha!

– Spilt høy musikk i bilen på tur fra meg til huset til kjæresten min. Som dere sikkert forstår så er jeg sjeldent alene i bilen!

– Dusjet med hårkur, og latt den sitte i ut tiden. Altså, det skjer jo aldri til vanlig!

– Sett «jenteserie» og strikket i hele to episoder 🤭

Akkurat nå ligger jeg foran ovnen og venter på at farmoren til Krister skal ringe om at jeg skal komme og hente han.

Gjerne svar på hva folk uten barn gjør i hverdagen… alle kan vell ikke bare sove, dusje og kjøre bil? Hehe..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg