Er jeg hysterisk? Ville du latt barnet ditt ligge her?

Hei og god morgen! I går kveld ville Krister ligge i overkøya på «rommet sitt» på hytta. Jeg lot han ligge der til jeg skulle legge meg. Da løftet jeg han fint ned… Fordi at det er ganske høyt, og fordi han bare er tre år. Derfor stoler jeg ikke på at han roper når han våkner. Men så ble jeg liggende å tenke; er jeg litt vell hysterisk?

Dårlig lys på rommet, så vises ikke godt. Men her ser dere overkøya. Helt ideelt for litt større barn!

Så; hva ville dere gjort? Latt han ligge? Eller løftet han ned?

Og; er jeg littegrann hysterisk?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg