Middagsplan for hyttehelgen!

Vi skal jo på hytta i dag, og som tidligere nevnt så skal jeg være en del borte. Mathias og Krister blir derfor værende på hytta uten mulighet til å dra noe sted. Så jeg har kjøpt inn matvarer for hele helga. På hytta er det kjekt med rask og enkel mat, og siden jeg ikke kommer til å være der ved middagstider bør det kunne varmes. Så her kommer menyen! Med bilder fra google…

Dag 1- pizza

Bilderesultat for pizzA

Dag 2- hamburger

Bilderesultat for BURGER

Dag 3- Lasagne

Relatert bilde

Ellers har jeg “selvfølgelig” kjøpt med pølse og brød hvis de vil ut å grille. Til frokost og kvelds blir det brødskive med egg/salami/bacon/baconost/røkt ørret. Jeg tror det blir ei flott helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg