Treningsmotivasjon + rabattkode!

Reklame

God ettermiddag alle sammen! Jeg spurte tidligere etter tips til treningstights, og fikk en del svar. Både på privat melding og kommentarer på Facebook. Veldig mange anbefalte den britiske siden Gymversus. Jeg endte opp med å bestille litt derfra. Å ha komfortabelt og pent treningstøy er absolutt en motivasjon til å trene for meg!

Disse varene (linker lengre ned i innlegget) har jeg ikke mottatt enda, så kan ikke si noe om hva jeg er fornøyd med. Men jeg fikk en rabattkode til dere. Den går ut 24/1, så jeg velger å dele den allerede nå. Det kommer selvfølgelig et innlegg om min mening når jeg mottar varene!

Med rabattkoden GVUPERFEKTA får dere 20% avslag på hele Gymversus.com fram til 24/1! Dessuten er det allerede 30% på alle varer ut januar.

Her er det jeg har bestilt:

Sports- BH Her

Tights Her

Hettegenser Her

Håper denne koden gjorde mandagen din litt bedre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg