Drittvær eller helt fantastisk?

God ettermiddag alle sammen. I formiddag oppdaget Krister, med et gledeshyl, at det snødde! For et fantastisk vær liksom… for meg så det mer ut som sludd og «drittvær».

Men uansett definisjon på vær så måtte vi ut en tur. Først gikk vi med søpla. Etterpå hentet vi ved i garasjen før Krister og Mathias tente opp bål.

Samtidig som de tente bål så kjørte jeg på butikken og kjøpte pølse. Når jeg kom hjem lagde jeg pinnebrøddeig og noe drikke som jeg tok med ut.

Pinnebrøddeig på magen for heving

Helt innafor bålplass!

Krister koste seg veldig

Håper alle får en fin lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg