Kan du noe om treningsklær eller blogg? HJELP MEG!

Fredag og HELG!

I dag har jeg vært på skolen. Etterpå var jeg på en liten runde på kjøpesenteret før jeg hentet Krister. Når vi kom hjem til Mathias så lagde vi enchiladas til han kom hjem. Det er en utrolig god rett. Nesten som gratinert taco!

Som nevnt så var jeg på møte med personlig trener i går, og det gikk kjempefint! Etterpå «måtte» jeg kjøpe litt treningstøy. Det ble ei t- skjorte og en sports- BH. MEN det jeg egentlig trenger er en tights. Så jeg håper noen av dere har noen tips. Den skal helst være sort med høyt liv og god stretch. Gjerne kom med forslag!

Haha! Se på denne da… den viser absolutt alt!

Videre har jeg litt problemer med kommentarfeltet mitt for tiden… jeg får ikke til å svare på kommentarer fra alle sammen. Bare de som kommenterer fra en blogg. Hvis dere skjønner? Noen som har noen ideer om dette?

Håper alle sammen får ei fin helg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg