Quick-fix før PT- time!

Nå er jeg på tur ut døra, på vei til min første PT- time. Etter en lang dag på jobb i barnehage, så trengte jeg virkelig en liten quick- fix før jeg drar noe sted!

Litt svettelukt, etter å ha løpt rundt etter barna ute i hele dag, fikses med litt deodorant og en dæsj parfyme.

Gjørme i håret, etter hoppende barn i sølepytter, fikses ved å børste det raskt og sette det opp i en hestehale.

Genser full av snørr, sikkel og matrester fikses med å bytte til ny. Dere trenger vell ingen forklaring på hvordan genseren min ble slik? Haha.

Jakke full av gjørme, også etter hoppende barn i sølepytter, fikses med en vaskeklut.

Alt dette samtidig som at Krister fikk seg et raskt bad og middagen ble lagd. Nå er vi akkurat ferdige med å spise mat. Så da er det bare å komme seg ut døra- under en time etter vi kom inn døra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg