FOR en start på året!

Altså… vi har bare opplevd 9 dager av 2019, men de ni dagene har virkelig bydd på overraskelser og gleder!

  • Jeg fikk tilbake eksamenskarakteren min fra matematikkeksamen som jeg hadde før jul, og jeg er strålende fornøyd med resultatet! Å være student på universitet er noe helt annet enn videregående. Under veis får jeg bare godkjent / ikke godkjent. Derfor var det utrolig nervepirrende å vite om tekstene mine når opp til lav, middels eller høy måloppnåelse på en skala fra A-F. Men jeg nådde målet mitt, og er svert fornøyd.
  • Jeg har fått tilbud om mer jobb i barnehagen der jeg er tilkallingsvikar. Å jobbe i barnehage er virkelig en glede. Faktisk så har jeg savnet barna de siste to- tre ukene!
  • Jeg får samarbeidstilbud gjennom bloggen. Hva jeg er villig til å gå med på eller ikke er jeg ikke helt sikker på enda, men jeg har nok absolutt en spennende tid i vente! Og fordelene drypper selvfølgelig ned på leserne mine.
  • Jeg er blitt tilbud gratis PT- time og treningsplan gjennom et treningssenter. Også jeg som aldri har vært på et treningssenter før en gang da. Haha! Men det kan bli spennende…
  • Jeg har ligget på topp 100 på blogg.no siden nyttår. Det er kanskje ikke så mye som skal til for akkurat dette, men jeg er kjempeglad for at noen faktisk leser det jeg skriver.
  • Sist, men ikke minst, jeg har fått brukt dagene med den lille familien min <3

Håper alle har hatt en like fin start på året som meg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg