Popsockets- en oppfinnelse for de fleste!

Rabattkode nederst i innlegget

Hei! I dag vil jeg gi litt skryt til en liten, men utrolig bra, oppfinnelse. Jeg har lenge sett ungdom gått rundt med disse små sirklene på mobilen sin, men tenkt at det kan jo ikke være praktisk på noe som helst vis! Her har jeg visst tatt feil.

Popsockets er ikke kun noe ungdom bruker for å se kule ut. De er lett anvendelige for alle aldersgrupper. Tenåringer og voksne som bruker telefonen mye får ekstra støtte. Eldre som eventuelt skjelver får et stødigere grep. Og, viktigst for min del, barn har noe annet enn skjermen å holde i!

Popsockets er en mobilholder som festes bak mobil eller nettbrett. Når du skal bruke den så trekkes den ut. Slik får du et komfortabelt og godt grep. Den kan lett byttes fra et produkt til et annet. Dessuten kan det være praktisk å ha flere popsockets på større nettbrett eller på mobilen for bedre grep eller å surre headset rundt så du slipper en ball av ledninger i lomma.

I starten trodde jeg at dette ville ta mye unødig plass. Men når den presses sammen så blir den faktisk helt flat. Utrolig praktisk!

Dessuten kommer den i mange ulike design, og her kommer direktelinker til noen av mine favoritter;

Denne er på salg, og koster kun 69kr akkurat nå!

Denne er den jeg har. Synes den er såå pen!

Denne passer vel de fleste?

Denne synes jeg var veldig sommerlig og pen!

Dette produktet passer de fleste, og kan fint gis bort i gave. Med rabattkode: popuperfekta får dere hele 20% avslag i hele januar!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg