For et innholdsrikt år !

Heihei! Litt dårlig med oppdateringer i jula da det er veldig hektiske dager! Men i dag tenkte jeg dere skulle få se et par tilbakeblikk på året 2018! Det har vært et hektisk år med mye skole, jobb og reising. Jeg har faktisk aldri reist så mye som etter jeg ble sammen med kjæresten min.

Det har skjedd en del større forandringer. Jeg har fullført videregående. Ett år for sent på grunn av mammapermisjon, men det er vell ikke så ille? Så har jeg begynt på universitet. Dermed har vi også flyttet i studentbolig… i tredje etasje uten heis! Og Krister har byttet barnehage. Dessuten har kjæresten min både kjøpt hus, båt, snøscooter og campingvogn! Det har vell påvirket hverdagen til meg og Krister omtrent like mye som hans.

Her kommer et lite bildedryss fra året som gikk:

Kunne ikke fått en bedre start på året enn i armene på han her

Slike øyeblikk der man bare tøyser rundt, og noen får fanget det på bilde! Helt fantastisk.

Kjempegodt å komme hjem til mamma og pappa på Ytterøya de gangene vi har tid til å ta livet med ro.

Snøscooter- sesongen er snart i gang igjen!

… og den som gleder seg mest er nok Krister. Og nei, han får ikke kjøre alene eller uten hjelm.

Lekeplassen er et favorittområde på våren

Både jeg og Krister er glad i å bake

Så kom mai med alle bunadsdagene!

I juni ble Krister 3 år 🎉

Det ble to ferieturer i sommer. En til Spania med Krister og en barnefri tur til Bulgaria.

Dessuten passet vi to hunder i tre uker!

En del båtturer har det selvfølgelig også blitt!

Krister har fått møtt både vennebyen og paw patrol

Så kom høsten og potetopptaking på Ytterøya

Mathias er lastebilmekaniker, noe som er svært spennende for Krister

Hamburgerne på Halloween ble svært populære

I år har jeg strikket mye, men det prosjektet som har gledet mest er denne lille veska. Krister ønsket seg at jeg skulle strikke veske i mange farger. Han fikk velge farger selv, og den blir mye brukt!

Høsten i år gikk utrolig raskt med studier og litt arbeid nå på slutten av året. Men noen utflukter ble det tid til.

… og plutselig var det desember, jul og penklær hver dag!

Håper 2019 byr på like mye gøy og kjærlighet som 2018 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg