Fruktig campingtur

Hei! Nå sitter jeg i ei campingvogn i Sverige og leser til eksamen mens lillemann sover søtt. Vi kjørte hit rett etter barnehagen i går, og kom til ferdig mat i syv- tiden. I dag har vi vært mye ute, hatt en koselig handletur til Åre og sett et par julefilmer.

Vi har foresten en liten rampenisse som jeg har tenkt til å introdusere over helgen. Denne nissen er «levende» om natta og gjør rampestreker. Nå som vi er i campingvogn for helgen har jeg synes det har vært litt vanskelig å finne på noe morsomt. Men i går kveld bestemte jeg meg for å tegne om bananene som var igjen til minions! Det slo virkelig an, så nå har jeg akkurat tegnet smileys på tre klementiner.

Håper alle har ei fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg