14 timer med reise- dette har jeg i håndbagasjen!

Reklame | Adlibris

Heisann!

Når dette innlegget blir publisert er jeg på tur til barnehagen for å levere Krister i barnehagen, før vi starter reisen til Egypt. Toget går nå klokken 10, og flyet til Oslo går klokken 12. Videre fra Oslo går flyet klokken 17, altså 4 timer etter vi lander. Det vil si at vi er fremme i Egypt klokken 22, og fremme på hotellet rundt klokken 23! Det er mange timer til, det.

Derfor er jeg nødt til å ha ei veske med “godt innhold“. Eller, rettere sagt, en sekk. Sekk er mye bedre å gå med, og har ofte bedre plass. Så jeg velger å reise med sekk, og ha veska i kofferten. Hehe!

I håndbagasjen min finner vi en del bøker. I år har jeg med bøkene “Idas dans“, “Etter dansen” og “Anne Franks dagbok” til koselesing. Ellers har jeg med en del pensumbøker, som jeg håper å få lest:

Ellers har jeg faktisk kjøpt to bøker til Mathias! Han leser egentlig ikke bøker, men siden vi har en såpass lang dag forran oss tenker jeg det kan være greit å finne. Så får vi se, da. Kanskje ender det opp med at jeg leser en av mine første krimbøker på denne turen?

“Blodmåne” og “Knokkelgraven”

Strikking må også være med. På tur til Egypt skal jeg strikke mariusbukse str 1-2 år. Den skal bli lik den på bildet under (den er heller ikke ferdig)! På tur tilbake skal jeg strikke flere baby selbuvotter i grått og hvitt.

Ellers blir det med litt smånips:

Mobil, lader, penn, post- it lapper, kortstokk, solbriller, pengbok, hårstrikk, headset og sikkert noe mer…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg