Det skulle bli teppe til en liten gutt…

Jeg var gravid, og ville selvfølgelig begynne å strikke til den lille. Til tross for lite erfaring, begynte jeg med en genser og et teppe- samtidig! Jeg falt for «hjerteteppet» ved første øyekast. Tynt garn og små pinner? Ikke noe problem det vell!

Jeg begynte tappert, men interessen falt etter hvert som plagene kom. Dessuten var det mye mer givende å strikke genser med mønster!

Nå er 4 år gått… og guttungen er vell en smule for stor for babytepper. Jaja, kanskje orker jeg å fortsette til neste kommer om noen år 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg