Jul med ulljakke og sandaler?

God jul alle sammen!❤

I år er første året der jeg ikke har Krister på julaften! Utrolig trist, men det blir nok gøy allikevel. Jeg startet dagen med å ta ferga til Ytterøya der jeg besøkte farmora mi sammen med søsknene og foreldrene mine.

Det første farmor sa når jeg kom inn gjennom døra var «oi! Så lang du har blitt». Da svarte jeg pent at neida, det var bare skoene. Når hun så ned på skoene mine ble hun mildt sagt forferdet, og ba meg ta av de vonde skoene med en gang. Så skulle jeg få låne noen innesandaler av henne! Vi inngikk et kompromiss der jeg skulle ta av skoene, men fikk gå i sokker!

Når disse «forferdelige» skoene var lagt bort, fikk farmor øye på kjolen min. Hun syntes den var veldig fin, men strevde lenge med å forsøke å dra armene lengre ned. Det så nemlig så kaldt ut.. når det ikke gikk mente hun jeg kunne låne en ulljakke. Utrolig søtt tenkt, men ellers takk 🙂

Bilde av årets julekjole, tatt i morges da jeg sminket meg foran ovnen i det fremdeles skitne speilet.

Søte, snille farmor og Krister når vi var der på førjulsbesøk!

Håper alle sammen får en fin julekveld, og følger farmors tips om å ikke ha på vonde sko og ikke fryse på julaften <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg