Rabattkode på Blivakker

Dette innlegget er sponset

Jeg har skaffet en eksklusiv rabattkode på Blivakker.no ! Det er den nettsiden jeg kjøper nesten alt av sminke og hårprodukter fra. De har masse tilbud akkurat nå, og fri frakt på hele siden! Noe annet som er flott med Blivakker er at det er mulig å betale med Vipps. Enklere blir det vel ikke?

Blivakker.no har kjente merkevarer innen sminke, produkter til hud og hår, parfyme og en hel del til herre.

Bruk rabattkode Uperfekta og få 10% rabatt. Koden varer til 20. Desember, og gjelder også på tilbudsvarer!

Mascara Her . Brynsfarge Her . Øyenskyggepalett Her . Brynsminke Her

Mascaraen er en av de eneste jeg har prøvd som drysser minimalt og samtidig gir en utrolig god effekt!

Jeg pleier å farge brynene mine sirka en gang hver måned, så jeg slipper å sminke de til hverdags. Da er fargen fra Refecetocil den jeg foretrekker fordi den holder utrolig godt. Jeg blander 1/3 av hver med grafitt, sort og brun og lar det virke i sirka 10-15 minutter.

Øyenskyggepaletten fra Makeup Revolution er godt pigmentert og fungerer både til hverdags og til fest. Jeg har valgt en palett med oransje farger for å fremheve de blå øynene mine. Har du grønne øyne vil jeg anbefale å gå for den andre som har mer rosa farger.

Brynsminken fra nyx sitter lenge, og ser naturlig ut! Den er lett å påføre, og lett å blande sammen til den perfekte farge! Dessuten er den veldig dryg- jeg har hatt min i over et år.

Voks Her . Sjampo Her .

Til kjæresten min kjøper jeg alltid voks og sjampo på Blivakker. Rett og slett fordi det er der de produktene han liker som oftest er billige!

Når det kommer til hår er jeg egentlig fornøyd med alt fra Joico og Moroccanoil . Både når det gjelder sjampo, balsam, kur og olje! Til styling og varmebeskyttende liker jeg GHD . Jeg har også rettetanga til GHD, og elsker den!

Bronzer Her . Setting- spray Her . Primer Her . Highlighter Her . Settingpulver Her .

Foundation kjøper jeg ikke på Blivakker, kun fordi jeg liker å prøve den i butikk!

Sminkekostene mine er fra Shelas . Settet jeg har kjøpt ligger på linken, og er desverre utsolgt! Men jeg har vært fornøyd med alle kostene fra det merket!

Håper dere unner dere noe til dere selv i denne hektiske førjulstiden

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg