En ufiltrert ung “mammablogger”

Hei!

Jeg er ei livsglad jente, student og mor på 20 år som bor i Trøndelag.

Gjennom denne bloggen vil jeg vise dere en helt ufiltrert hverdag fra mitt liv som ung mor og student. Jeg vil ikke framstille en fiktiv hverdag med perfekte bilder og historier. Vi har det ikke alltid strøkent hjemme og treåringen er absolutt ikke plettfri til en hver tid! Dessuten har jeg ikke tenkt å eksponere han noe særlig gjennom bloggen. Det kan godt hende at dere får se et par bilder av han, men planen er at han ikke skal være i fokus, og i alle fall ikke utgis i form av sensitiv informasjon og bilder.

Jeg kommer også til å skrive om “hobbyen” min som er håndarbeid, og da spesielt strikking. Ikke at det blir så mange plagg i løpet av året, da jeg har nok å holde på med ellers! Noe annet som også nesten kan kalles en hobby for meg er lister. Altså alt fra handlelister og ukentlige gjøremål til middagsplan, pensumlesing og julegaveplanlegging plottes inn i lister.

Dessuten er jeg opptatt av veldig mye forskjellig, og spesielt dagens “hysteriske” barneoppdragelse. Så en del meninger, opplevelser og erfaringer kommer det nok også til å bli! Noe “politisk korrekt”, en del kanskje mer “ukorrekt”.

(Nei, det er selvfølgelig ikke et helt nytt bilde!)

Velkommen til vår hverdag- her finner dere kaos, rot og mye glede!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg