Helgens outfit og frisyre

God morgen alle sammen! I dag blir det nok en del scooterkjøring og pakking, så regner med at dagen kommer til å gå i ett. Plutselig sitter jeg hjemme med hentet og nedlagt barn… åh, som jeg gleder meg til å få han hjem igjen!

Når man er på campingtur for å kjøre snøscooter, så er det vell en selvfølge at outfiten er varm. Jeg er, som sakt, en skikkelig frossenpinne. Dermed må det til veldig varme klær. Jeg kjører/sitter på med ullundertøy, ullbukse, 2 ullgensere og todelt snøscooter- sett. På bena har jeg tynne ullsokker og tykke ullragger innom snøscootersko. På toppen ha jeg både finnlandshette, buff og tynn ullue under hjelmen! Skal ikke fryse for å si det slik.

Videre må håret være praktisk. Jeg har relativt langt hår. Henger det rett ned, blir det flokete og fult av snø. Setter jeg det opp i en hestehale, blir det ekkelt under hjelmen. Dermed har løsningen blitt to fletter! De floker seg ikke, og merkes ikke under hjelmen.

To raske fletter. Ble ikke så skeivt som jeg «fryktet», selv om at jeg kun hadde et vegghengt speil å se i. Vanligvis bruker jeg et håndspeil i tillegg, så jeg ser om inndeleingen blir rett.

Settet er vindtett, vanntett og har snøstopp der det kan trengs! Det er faktisk herreklær i small, som jeg kjøpte på salg i fjord vinter. For når det et salg på scooterklær, så er det stort sett små herreklær og store dameklær.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg