Pakke i posten!

Hei hei! I dag har vi besøk av søstera mi. Allikevel har dagen gått i ett. Jeg startet på skolen klokka 09.00, og ble der bare frem til lunsj. Da dro jeg for å hente en pakke i posten (se hva det var lenger ned i innlegget), før jeg hentet Krister og dro hjem til Mathias. Der rakk vi bare å rydde ut av bilen, før vi hentet søstera mi. Det var kjempestas å hente «tante Nanne» på togstasjonen!

Etter vi kom hit igjen, har jeg laget middag, vasket klær og klipt hår på tre hoder. Nå skal vi legge negler, før søstera mi drar hjem igjen!

Pakken var stor, og svært interessant! Den er fra kitchentime.com. Ikke reklame på noe vis, men jeg er veldig fornøyd med den siden!

Inni pakken var disse middagstallerkenene fra Rosendahl. Sååå fine!

Passet helt fint til både Poul pava- glassene og Hardangerbestikket. Jeg har 8 stk, så nå er det bare å ønske seg 4 til!

Håper alle får en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg