Kun ett nyttårsforsett!

Hei og god morgen! I dag skal jeg, Mathias og Krister på kino før vi drar til foreldrene mine for å feire overgangen til et nytt år.

Vanligvis på denne tiden av året så tenker jeg på nyttårsforsetter. Trene meg i bedre form. Få bedre karakterer. Spise sunnere. Bli flinkere til å være sosial. Og så videre. Men i år har jeg kun ett nyttårsforsett: fortsette å forsøke mitt beste!

Selvfølgelig kunne jeg sett bedre ut, tjent mer penger, vært sterkere, studert oftere eller vært mer sammen med vennene mine. Men jeg vet med meg selv at jeg allerede gjør så godt jeg kan. Jeg jobber når jeg har fri fra skolen, men lar det ikke gå utover tiden min med Krister. Skolearbeid blir gjort på kveldstid, men ikke så ofte at jeg ikke får alenetid med kjæresten min. Ekstra penger går til sparekonto, men ikke så mye at vi ikke har alt vi trenger.

Det betyr at hvis jeg skal bruke mer tid på noe, er den tiden nødt til å bli tatt fra noe annet.

Ingen av mine prioriteringer er lite nok verd til å bli tilsidesatt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg