Ull er gull

Nå som det er vinter og ned i et tosifret antall minusgrader ute er det viktig å kle barna godt. Her kler vi alltid på lillemann med ullundertøy innerst og hjemmestrikket utapå. Han har et sett i barnehagen og to sett hjemme med strikkaklær. Men når vi plukket fram ullklærne nå i høst så jeg raskt at gutten hadde vokst mer enn jeg hadde tenkt..

Da var det bare å kjøpe garn og begynne å strikke. Jeg strikker i størrelse 6 år til han fordi han vokser så utrolig raskt, og da får vi glede av klærne lenge! Med to nye gensere og ei ny bokse sier jeg meg nesten fornøyd med store plagg til han for i år! Mangler bare å strikke ei ullbukse med Mariusmønster.

Håper alle har en fin dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg