Eksamen=ryddig hus

Hei!

Nå sitter jeg og leser det aller siste til eksamen min. Den er i morgen! Det er rart med dette skolearbeidet. For hver gang jeg setter meg ned for å lese er det «plutselig» noe som skulle vært gjort. Støvsuge gulv, bake brød, pakke inn julegaver, dra på butikken eller lignende!

Jeg er sikker på at hvis jeg ikke hadde jobbet en del i desember så hadde huset vært strøkent til eksamen!

Du vet du ikke liker å lese til matteeksamen på engelsk når du velger å vaske istede!

Dagens, og alle andre hjemmedagers outfit!

Ønsk meg lykke til i morgen da- jeg trenger det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg