Bursdags- «barnet» mitt ❤

I dag har kjæresten min bursdag. Han er absolutt verdens beste kjæreste og bonusfar! Han er den som får meg til å le når tårene presser på, den som lar meg gråte og den som trøster meg. Han er der i tunge stunder og i gode stunder.

Han er et vidundermenneske som reparerer hus, biler, leker og hva det enn måtte være. Og viktigst av alt- barnet mitt elsker han! Jeg har aldri trodd jeg ville trenge bekreftelse fra noen på hvem jeg skulle være sammen med, men etter jeg ble alenemor har det vært utrolig viktig for meg!

Elsker deg så utrolig høyt

På lørdag pakket jeg og lillemann inn bursdagsgaver! Da vi satt der og pakket kom jeg til å tenke på noe. Nemlig hvor heldig jeg er som har en så kreativ og omtenksom sønn! Altså se denne pakken, og dette kortet:

Så ser dere på en av gavene som jeg pakket inn:

Det finnes vel ikke noe tvil om at den mest sjarmerende gaven er den øverste vel? Altså den gaven er ikke bare mye teip og et tvunnet og knytt bånd.. den gaven der er et barn som har hatt tålmodighet nok til å pakke inn en gave helt perfekt til nettopp deg!

– og det fortjener du Mathias ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg