20 personlige spørsmål og svar!

Nå har jeg blogget i cirka en uke, men dere har ikke blitt spesielt kjent med meg på denne tiden. Derfor har jeg funnet 20 personlige spørsmål som jeg har svart på i dette innlegget. Så kanskje blir dere bedre kjent med meg som person!

Hvilket stjernetegn er du?

Vær, og i følge horoskop og lignende stemmer det relativt bra med personligheten min!

Hvor høy er du?

1.58, altså ikke spesielt høy!

Her var Lillemann like over 1 år!

Foretrekker du å ringe eller tekste?

Kommer helt an på situasjonen! Jeg tekster hvis det er noe kort og konkret jeg lurer på. Blir det mange og lange meldinger fram og tilbake foretrekker jeg heller å ringe. 

Hva er din beste egenskap?

Kanskje staheten min? Har jeg bestemt meg for å klare noe, så får jeg det til! Enten det gjelder skole, jobb eller noe annet.

Hva er din verste egenskap?

Haha, staheten min her også kanskje! Fordi det kan være vanskelig å innrømme at jeg har tatt feil.

Hva er din største skrekk?

At barnet mitt skal dø før meg. Det hadde vært det absolutt verste som kunne skjedd meg.

Når var du lykkeligst?

Det øyeblikket da jeg fikk gutten min på brystet. Ingen ting kan vel noen gang slå det?

Bildet er tatt bare et par timer før vannet gikk!

Hva gjør deg ulykkelig?

Å tenke på skeivfordelingen i verden! Vi som har det bra klager og blir hørt. Samtidig som de som ikke har nok til å dekke menneskerettighetene engang verken blir hørt eller får en sjanse til å komme seg opp.

Hvem eller hva er ditt livs kjærlighet?

Her skal jeg vel svare kjæresten min? Men jeg velger heller å svare guttungen. Han kommer alltid til å være hovedfokuset mitt, og det mest dyrebare jeg har.

Hvordan slapper du av?

I sofaen med strikking i hendene og en slags “hjernedød” serie på TV-en

Hvilken lærdom har livet gitt deg?

At det verste man kan gjøre er å synes synd på seg selv. Det kunne alltid vært verre! Og med en gang man begynner å synes synd på seg selv, kommer man seg ikke videre!

Hva er din favoritt quote? 

Be a girl with a mind, a woman with attitude and a lady with class 💋

Te eller kaffe?

Te!

Hvordan imponerer man deg?

Ved å by på seg selv, være omtenksom og ha stort hjerterom.

Du er 30 år og skal leve i 60 år til. Ville du valgt å ha en ung kropp eller et ungt sinn i dine resterende år?

Absolutt et ungt sinn! Det hjelper ikke å være “pen” hvis ikke hodet henger med.

Hva er du mest takknemlig for?

At barnet mitt får vokse opp i et trygt og godt land som Norge med alt han trenger av ressurser.

Fortell livshistorien din i korte trekk

Jeg ble født på Levanger, er oppvokst på Ytterøya. Det bodde jeg med mor, far og mine to yngre søsken til jeg var 16 år. Da begynte jeg på videregående på linja Design og Håndverk. Samtidig flyttet jeg i ei lita leilighet med kjæresten min. Rundt juletider fant jeg ut at jeg var gravid. Jeg fullførte første året på videregående før jeg fødte, og tok permisjon et år. Det året bodde vi i kårhuset på gården til familien min. Videre flyttet vi til levanger igjen etter jeg begynte på andreåret på videregående der jeg gikk frisørfag. Like etter ble det slutt mellom meg og barnefaren. Siden har jeg bodd for meg selv, fullført videregående, fått ny kjæreste og begynt på lærerhøyskolen.

Når så du moren din sist?

På onsdag! Vi sov der fra tirsdag til onsdag siden onsdag var den eneste fridagen mamma hadde før jul.

Hvilken bil kjører du?

Opel Vectra

Hvilken øyenfarge har du?

Blå/grå?

Håper alle har hatt ei helg, og at færrest mulig har frosset i hjel! 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg