Snabel- stress!

For et snabelkaos! Hver dag ser vi Fantorangens jul her hjemme. Vi har kunnet sangen et par uker allerede, og synger den førti ganger hver eneste dag!

Jeg er så spent, jeg tenker på

At jula den begynner nå

Jeg teller opp

Jeg teller ned

Og håper nissen kommer med

No snabelfint, et jul av tre

En kjempe- overraskelse!

Og hvis jeg tør, hvis han er snill

Skal nissen få en klem av meg!

Altså, sangen er helt grei den. Men bare de første hundre gangene!

Men sangen til fantorangen er ikke det som egentlig plager meg. Det som plager meg er stjernene i vinduet hans. For den stjerne- rekka, den vokser alvorlig raskt!

Se her!

Og i takt med stjerne- rekka til fantorangen så vokser stressnivået inni meg. Det er snart jul! Men her er det verken vasket, pakket eller gjort klart til å ta imot 6 gjester på julaften.

Enn at man kan bli så stresset av en oransje elefant som synger om sjøbananer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg