For en skeiv finger!

Heihei! Klokken er like over midnat, og jeg ligger hjemme hos mamma og pappa og tenker på hvor skeive fingre jeg har. Haha!

Se på den pekefingeren da !!

I dag har jeg vært på jobb, og lillemann har vært i barnehagen. Etterpå tok vi ferga hjem til øya hvor jeg er født og oppvokst. Her skal vi bli til i morgen. Vi har besøkt bestevenninna mi og sett på alle dyrene på gården hennes, og vært innom farmoren min på aldershjemmet. Alt i alt en fin dag. I morgen venter det en del julebakst!

Pappaen min har laget dette for rampenissen i kveld. Blir spennende å se hva minsten sier om dette i morgen tidlig!

God natt alle sammen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg