Gamle julekalendere

Hei hei! I dag er det en relativt hektisk dag. Vi startet dagen hos tannlegen, og nå er jeg på tur til en barnehage som jeg er tilkallingsvikar i. Der skal jeg være fram til klokken 16.00. Siden jeg er ferdig så sent henter jeg minsten i barnehagen med en gang, før vi kjører til kjæresten min hvor vi skal ligge over i natt. Det blir koselig! Der blir det middag og en rolig ettermiddag med litt eksamenslesing, leking og TV- titting.

Vi ser julekalendrene “Amalies jul” og “Skomakergata” i år. Jeg storkoser meg, og blir så glad for å se at minsten også liker de! Han går rund og snakker om hva han har sett på “Jens Petrus Andersen Skomaker”- Haha! Men noe som irriterer meg ganske mye om dagen er at jeg ikke finner “jul på månetoppen” eller “jul i blåfjell” noen steder! Så hvis noen har tips til hvor de finnes, si gjerne ifra.

Gode gamle Jens Petrus 🙂

2 kommentarer
    1. Går an å Finn dæm på en Facebook-gruppe, e me i den sjøl! Elske bloggen din forræstn 😏❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg